Kako odabrati fontanu?

Danas nije jednostavno kupovati ma šta to bilo i kupcima je sve teže. Svi znamo zašto je to tako i svako za sebe pokušava da se snađe u ovom ludilu koje nam se događa kada je kvalitet proizvoda u pitanju. Nekada je na ovim prostorima postojao standard proizvoda koji se nazivao JUS (jugoslovenski standard) i proizvod koji je imao ovu oznaku imao je garantovan kvalitet i pored garancije ako je vrsta proizvoda zahtevala i obezbeđeno servisiranje. Danas postoje udruženja potrošača ali su nedovoljno snažna da se izbore sa velikim uvoznicima koji uvoze robu krajnje sumnjivog kvaliteta.
Ovaj tekst me je naterala da napišem jedna gospođa koja me je pozvala sa molbom da joj pomognem da zameni pumpu na jednoj fontani kupljenoj u prodavnici vlasnika iz jedne azijske zemlje.
Fontana od plastike

Razgovor koji sam sa njom obavio uputio me je da fontanu prepoznam kao nešto krajnje problematično za upotrebu. Šta se sa njom dešavalo? Prvi problem bio je što je voda kod ove fontane prskala svuda naokolo iako je kupljena kao sobna fontana. Vlasnica ove fontane morala je da postavi pvc prostirku ispod ove fontane da se parket ne bi oštetio. Pravi problem nastaje jednog dana kada kod kabla fontane dolazi do kratkog spoja i varničenje usled čega pumpa fontane postaje neupotrebljiva. Vlasnica je pokušala da priđe pumpi da bi je možda i sama zamenila, međutim, to je bilo nemoguće, jer je pumpa bila zalepljena za telo fontane. Moj odgovor da bilo šta mogu da pomognem u ovom slučaju bio je negativan, na veliko razočarenje vlasnice fontane.
Iskoristio sam priliku da gospođu koja me je nazvala povodom ovog problema edukujem na šta da pripazi kod sledeće kupovine fontana.
  • Obratiti pažnju na kvalitet materijala od kojeg je fontana izrađena. Prirodni materijali su mogu slobodno reći - večni! Izbegavajte plastiku i veštačke materijale iz mnogo razloga. Vi želite da fontanom u Vaš prostor unesete prirodu, tada dileme nema, ona mora biti izrađena od isključivo prirodnih materijala, kamena, keramike, drveta, metala, biljke...
  • Konstrukcija sobne fontane mora biti takva da ne sme biti prskanja vode. Svaku moju fontanu koju izradim posebno testiram da se uverim da pored fontane nema ni jedne kapi vode. Tok vode mora biti isplaniran tako da tihi žubor vode postoji, ali da ujedno bude miran i bez prskanja vode.
  • Posuda fontane mora biti pristupačna zbog održavanja i čišćenja. Kod fontana od prirodnih materijala čišćenje je dovoljno obaviti običnom toplom vodom i pamučnom krpom ako u fontani koristite destilovanu vodu.
  • Pumpa fontane mora biti postavljena tako da se uvek može izvaditi iz nje. Ovo je veoma bitno iz više razloga! Prvo, periodično je potrebno pumpu otvoriti i očistiti i drugo, kada pumpa u fontani prestane da radi da je možete i sami vrlo jednostavno zameniti. Kod zamene pumpe možete se meni javiti, pumpu ja mogu zameniti ili Vi sami uz moj savet gde pumpu možete kupiti. Pumpe koje ja ugrađujem u fontane ukoliko se za sobne modele koristi destilovana voda mogu trajati i više od tri godine!
  • Vama kao kupcu veoma je bitno da znate da su unikatne fontane uvek i vrednije od fontana masovne proizvodnje jer je za svaku izrađenu fontanu odabran najkvalitetniji materijal iz prirode i vredno je saznanje da takav model fontane imate samo Vi! Replika se uvek može izraditi, ali kada je prirodni materijal u pitanju - ne postoje dve iste fontane!
Na internet prezentaciji o fontanama www.fontana.in.rs nalazi se nov katalog fontana na 80 stranica sa potpuno novim modelima  fontana koje možete naručiti da se izrade za Vas. Rok izrade fontane je od 5 do 30 dana u zavisnosti od složenosti izrade. Svi koji redovno posećuju ovu jedinstvenu internet stranicu znaju da se na njoj nalazi i jedina prodavnica fontana u regionu gde možete odabrati fontanu koja je već izrađena i ona može biti kod Vas u roku od 24 sata! Možete odabrati način dostave, kurirskom službom ili da Vam fontanu donesem ja lično.

Autor fontana - Zlatko Jorgić

Коментари

Популарни постови са овог блога

Izbor najlepših fontana izrađenih u 2016 godini

Fontane za dvorište i održavanje za lep izgled i dug vek

Izrada fontana za dvorište po meri Vašeg budžeta