Fontana za Vaše dvorište - od ideje do ugradnje

Poštovani,


zima još traje i mi smo sve više željni dužeg boravka u prirodi i ako imamo dvorište u bilo kojoj veličini mi već razmišljamo šta u njemu još možemo promeniti da bi i ove godine uživali u njemu. Vi možete manje ili više biti vešti u radu sa alatom potrebnim za uređenje dvorišta, možete angažovati i stručna lica za uređenje dvorišta ali na V,ama je da započnete ovu priču.



Dvorište kakvo ne treba imati
Možda Vam će Vam dvorište posle zime izgledati ovako, gde zaista ima puno posla, od ideje za sređivanje i uređenja do same realizacije.
Kod nas postoje ljudi koji se manje - više uspešno bave uređenjem dvorišta, ali jedan čovek, gospodin Dragan Sajić  Vama je uvek na raspolaganju za sve vrste saveta kada je uređenje dvorišta u pitanju, od njega možete saznati sve o biljkama koje su adekvatne Vašem prostoru i podneblju gde se ono nalazi, kada se i kako sade i kako se održavaju. Draganov Vrtni centar Biosan je nešto najlepše što možete videti na ovim prostorima i gde on sa svojom ekipom od ovakvih dvorišta sa prve slike pravi prave prirodne oaze za odmor i uživanje.
Voda u dvorištu je višestruko važna i moj je predlog da tu uvek bude jedna skulpturna fontana, oblika i veličine u odnosu na Vaše dvorište. Fontane kod starih Rimljana bile su građene da bi se po njima razlikovali i pamtili njihovi vlasnici, bile su stvar prestiža i luksuza. Danas je to malo drugačije. Postoje modeli skulpturnih fontana koje može da priušti sebi skoro svaki ljubitelj prirode i umetnosti, može čak da je sam izgradi uz našu pomoć.
Kada se u Vašem dvorištu spoji lepota prirode, sa biljkama, uređenim travnjakom, stazama, i tu se nađe mesto za jednu skulpturnu fontanu onda dvorište može izgledati kao ovo na sledećim fotografijama.











Moj predlog je da već počnete da planirate uređenje Vašeg dvorišta i kod izbora fontana Vam svakako može pomoći moj katalog koji se nalazi na adresi www.fontana.in.rs  .
Za početak možete fotografisati Vaše dvorište i poslati mi fotografije na moj e-mail office@fontana.in.rs  koje ću ja analizirati i u roku od nekoliko dana ja ću Vam poslati skicu - predlog idejnog rešenja za izradu Vaše fontane.
U mojoj internet prodavnici fontana uvek možete odabrati fontanu koja je već izrađena i koja kod Vas može biti u roku od 24 sata!


Autor fontana - Zlatko Jorgić

Коментари

Популарни постови са овог блога

Izbor najlepših fontana izrađenih u 2016 godini

Fontane za dvorište i održavanje za lep izgled i dug vek

Izrada fontana za dvorište po meri Vašeg budžeta