Avanture jedne fontane, od radionice do kupca

Feng Shui fontana - Glorija
Kada izradim još jednu fontanu nije sve završeno, ima još mnogo toga uraditi dok ona ne stigne na svoje odredište. Meni najteži posao je upakovati fontanu tako da ona prođe svu golgotu kojoj je izlažu kurirske službe koje posluju u Srbiji. Priznajem je da su od preko sto poslatih fontana u toku transporta razbijeno tek tri fontane - ali ni to nije smelo da se desi! Sve su bile upakovane i zaštićene, omoti obeleženi da se sa paketom pažljivo rukuje i da je sadržina lomljiva. Ne vredi! Rukovanje je katastrofalno i ja sam siguran da to više nije krajnja nepažnja već namera frustriranih kurira koji su veoma malo plaćeni za svoj rad, ali im to svakako nije opravdanje za nemar u radu.
Kada sam birao sa kojom ću kurirskom službom da sarađujem postavljao sam svima isto pitanje: - Da li ja mogu da doplatim posebno rukovanje sa mojom pošiljkom ma koliko to koštalo i da mi se garantuje da sadržaj - fontana neće biti oštećeni? Verujte - odgovor je uvek bio negativan. Danas, posle mnogo razmišljanja i konsultacija sa ljudima i firmama koje imaju iste probleme ja sam odabrao jedno rešenje koje sada daje sigurne rezultate. Fontane pakujem u kutije od šper ploče i sadržinu popunjavam sitnim komadićima stiropora ili granulama stiropora. U ovakvom pakovanju se do sada nije desilo nijedno oštećenje fontane.
Vama, kupcima mojih fontana, kao i meni njihovom autoru, veoma je bitno da fontanu dobijete vrlo brzo, i to je za fontane koje su u prodavnici ili u promotivnoj prodaji u roku od 24 sata! Uvek možete u našoj ponudi prepoznati  neku od fontana koja je napravljena baš za Vaš prostor. Bliže se praznici i to je idalna prilika da dragoj osobi, prijatelju ili poslovnom partneru poklonite jedinstven i unikatan poklon - fontanu.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Izbor najlepših fontana izrađenih u 2016 godini

Fontane za dvorište i održavanje za lep izgled i dug vek

Izrada fontana za dvorište po meri Vašeg budžeta