Kako odabrati sklupturnu fontanu za Vaše dvorište?


Sezona uređenja dvorišta je u punom jeku i Vi još uvek niste odabrali model fontane koji će biti ukras i prepoznatljiv deo Vašeg prostora za odmor i uživanje. U mojem katalogu fontana možete videti mnogo modela, ali je samo jedan za Vas. Pogledajte pažljivo Vaš prostor i dvorište, biljke, staze... sve elemente. Prepoznajte mesto gde bi fontana mogla biti postavljena, to ne mora biti dominantno, centralno mesto dvorišta. Njeno mesto može biti kutak dvorišta u kojem se već nalaze biljke koje će fontanu dodatno ukrasiti. Jačina žubora vode je bitan element koji nastaje kao rezultat konstrukcije fontane i afiniteti su različiti, neko voli jak i izražen žubor vode, drugi blago slivanje vode niz fontanu... sve je stvar izbora.
Moja je preporuka uvek da ako želite moju fontanu da zajedno učestvujemo u izboru. Dovoljno je da pošaljete fotografije Vašeg dvorišta na moju e-mail adresu office@fontana.in.rs i ja ću Vam brzo odgovoriti sa nekoliko predloga, ili ćemo zajedno doći do potpuno novog unikatnog modela dvorišne fontane.
Posebno preporučujem modele fontana koji su mobilni i mogu menjati prostor u zavisnosti od godišnjeg doba jer njihova konstrukcija i izgled to omogućuju.

Preporučujem da pogledate film moje najnovije dvorišne skulpturne fontane Cordoba:

 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Izbor najlepših fontana izrađenih u 2016 godini

Fontane za dvorište i održavanje za lep izgled i dug vek

Izrada fontana za dvorište po meri Vašeg budžeta