Nove fontane za novu sezonu

Početak nove sezone za uređenje dvorišta je na vidiku i to se vidi u analizama pretraga na internetu, reči dvorišta i fontane se sve češće upisuju u pretraživačima. Godina koja je započela biće puna izazova za sve nas i ja sam zato planirao da ovu godinu započnem novim dizajnom i modelima fontana koje će ponovo biti jedinstvene kod nas i u regionu. Ne odstupam od upotrebe prirodnih materijala ali uvodim nove tehnologije u izradi što će omogućiti nešto potpuno novo za sve koji hoće da svoj prostor ukrase unikatnom fontanom. Izradiću modele fontana koje će po svom obliku i veličini biti univerzalne - za dvorišta i unutrašnji prostor, u letnjim mesecima fontana će krasiti Vaše dvorište, zimi može biti postavljena u Vašem dnevnom boravku gde ćete uživati u žuboru vode.
Ovih dana izradio sam još jednu unikatnu skulpturnu fontanu za Vaš stambeni ili poslovni prostor, fontanu Minerva, koja je izrađena od drveta impregniranog u prirodi, kamena i keramike. Fontana Minerva je savršen sklad prirodnih materijala koji zajedno sa vodom pružaju divne trenutke uživanja za sve prisutne u prostoru gde se fontana nalazi. Tok vode je dug, izvire iz kamena i preko tri keramičke posude završava u najvećoj posudi koja je smeštena u kutiji od drveta. Fontana Minerva visoka je 70cm i njena osnova je dimenzija 45x45cm, teška je 30kg. U fontani se može po Vašoj želji postaviti i osvetljenje što fontani noću daje poseban izgled. Na mojoj internet prezentaciji www.dvorista.rs možete videti najnoviji katalog fontana gde možete prepoznati Vašu i naručiti je na moju e-mail adresu office@dvorista.rs ili javljanjem na telefon 065 5496388.
Moj predlog je da ukoliko želite da ove godine Vaše dvorište ukrasite fontanom na vreme krenete u planiranje. Zašto? Ja ću Vam pomoći, uz podršku saradnika za uređenje prostora, da dođemo do savršenog oblika fontane za Vaš stan, poslovni prostor ili dvorište.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Izbor najlepših fontana izrađenih u 2016 godini

Fontane za dvorište i održavanje za lep izgled i dug vek

Izrada fontana za dvorište po meri Vašeg budžeta