Moji partneri u izradi fontana

Svako od nas u životu pokušava da se okruži kvalitetnim ljudima, da sa njima sarađuje, razmenjuje ideje, uči... Kada sam počeo da izrađujem fontane brzo sam shvatio da ću oko sebe morati da imam pravi tim saradnika koji će svojim kvalitetnim radom meni da pomognu a kupcima fontana garantuju ukupni kvalitet izrade. Prvo sam morao da pronađem dobrog majstora - keramičara. Posle nekoliko neuspelih pokušaja pronašao sam ga u gospodinu Draganu Đorđeviću, grnčaru - majstoru iz Obrenovca. Njegov dugogodišnji rad možete videti na internet stranici www.grncarijadjordjevic.com. Kod izrade grnčarije moj prvi zahtev je bio da posude budu vodonepropusne i to je on svojim načinom izrade obezbedio. Nisam više trebao da trošim novac na skupe premaze za hidroizolaciju što je uticalo na cenu ali i na kvalitet same fontane. Ne postoji oblik i skica koja se
Fontana Lea
ne može izraditi u radionici u Obrenovcu. Postoji još jedan saradnik u izradi keramičkih posuda. To je gospodin Dobrivoje Furunović, umetnik - grnčar iz Kragujevca, pravi virtouz sa glinom. Postoje skulpturne fontane gde je potrebno izraditi oblik kakav se samo u mašti umetnika može smisliti i tada na scenu stupa gospodin Dobrivoje. Rad gospodina Dobrivoja Furunovića, umetnika - grnčara prdstavljen je na njegovoj Facebook stranici . Postoje fontane koje su etno kompozicije zahvaljujući gospođi Ljiljani Bokšan umetniku - lutkaru. Kada je naručena prva fontana koja je u svojoj kompoziciji trebala imati figuru čoveka ja sam se obratio takođe saradnicima, uređivačima sajta www.suvenirisrbije.com koji su me uputuli na ovu umetnicu. Lutku - ispirač zlata sa reke Pek koju je Ljiljana izradila postala je zaštitni znak i maskota Turističke organizacije u Kučevu. Kasnije je nastala i skulptura bunar - šumadinac, sa lutkom u narodnoj nošnji muškarca iz Šumadije. Ideja o nastavku saradnje ima još mnogo i obostrana je nada da će biti ostvarene. Rad gospođe Ljiljane Bokšan je predstavljen na njenoj stranici na sajtu Suveniri Srbije.
Svaka fontana mora imati pumpu i od samog početka vodim računa da ovaj bitan element bude pouzdan u radu u svim vremenskim uslovima. Pored kvaliteta pumpe morao sam da prepoznam i pouzdanog dobavljača, danas je to preduzeće Hidroponika iz Beograda o kojima imam sve reči pohvale. Mlada i kvalitetna ekipa Hidroponike je usvojila sve najviše standarde u poslovanju što kupcima fontana garantuje dug i kvalitetan rad pumpe u fontani. Veliki broj ljubitelja fontana želi fontanu izrađenu po feng shui pravilima. Tada pozivam gospođu Annu Marković Plestović, koja je slobodno mogu reći ključna osoba za oblike mnogih fontana koje sam izradio. Ljubomorno čuvam prve instrukcije i skice koje sam dobio od nje pre nekoliko godina i možda i sve počinje od nje. Toplo preporučujem da posetite njen sajt www.annamarkovicplestovic.com gde ćete moći da pročitate mnogo toga bitnog za život čoveka i okolinu u kojoj živimo i mesto vode i fontana u životnom prostoru čoveka.
Pored nabrojanih dragih saradnika ja osećam veliku sigurnost u izradi fontana što kao krajnji rezultat daje rezultat dosadašnjeg rada gde nije bilo nijedne reklamacije na kvalitet! Pored ovakvih saradnika nijednom se nije desilo prekoračenje roka u izradi fontane. Ovakav model rada u bilo kojoj delatnosti preporučujem svima koji bi hteli da započnu bilo kakav posao. Dobro razmislite o budućim saradnicima, pored toga što kvalitet rada zauzima dominantno mesto ne zaboravite i kvalitet samog čoveka - saradnika. Biće u radu i problema, nesporazuma, ali samo sa kvalitetnim  saradnicima moći ćete pronaći rešenje i iz toga uvek proizilaze nove ideje. Moja sveska je puna skica fontana, dvorišnih, sobnih i fontana za poslovni prostor, i ja i moji saradnici imaćemo pune ruke posla u narednoj 2015 godini. Nadam se da u novoj godini neće biti poplava, jer je u ovoj bilo nepristojno u većem delu regiona pominjati fontane u ponudi. Vode nam je bilo preko glave! 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Izbor najlepših fontana izrađenih u 2016 godini

Fontane za dvorište i održavanje za lep izgled i dug vek

Izrada fontana za dvorište po meri Vašeg budžeta