Kako nastaje fontana - 3 deo?

Posle zadnje vaše šetnje prirodom prikupili ste dovoljno kamenčića da počnete izradu fontane, kupili ste kod grnčara u komšiluku posude od kojih ćete početi uzradu fontane, pripremili lepak i boje, omiljenu muziku jer se bez nje ne može raditi, i krećete sa izradom vaše prve fontane. Skice su pored vas  ali ja ću vam pomoći sa dve nove fontane koje sam izradio ovih dana, mogu vam i one dati novu ideju.



Sobna feng shui fontana - amfora

Sobna feng shui fontana - Evita





 Fontane sa fotografija upravo su izrađene od kamena pronađenog u prirodi i posuda od grnčarije. Naglasio bih da obratite pažnju kod slivanja vode iz posude da to bude ugao i jačina mlaza koja ne dozvoljava da kapi vode prskaju oko fontane. Kako se radi o sobnoj fontani koja se može postaviti i na drvenom lakiranom nameštaju ne sme doći ni do kondezacije ispod dna posude za vodu tako da obratite pažnju kod kupovine ove posude - ona ne sme nimalo da upija vodu iz nje! Ukoliko želite da iz posude imate i osvetljenje fontane to rešavate kupovinom vodonepropusne trake sa led diodama koje se prodaju u različitim bojama. Potrabno je da traku u toku izrade fontane zalepite za zid posude u gornjem delu i tada ćete dobiti lep efekat prigušenog svetla. Na kraju još jednom napomena - elemente fontane nemojte lepiti dok ne testirate kako  će svi njeni elementi funkcionisati. Za početak preporučujem čak i fotografisanje testnog rada da bi se sa fotografije prisetili kako elemente treba vratiti u pravi položaj.
Na mojim internet prezentacijama www.dvorista.rs i www.fontana.in.rs nalazi se najnoviji katalog mojih fontana što vam može dati puno idej za izradu vaše fontane. naravno, uvek se možete javiti na moj broj telefona 065 5496388 ili na e-mail office@dvorista.rs sa pitanjem i odgovor ćete dobiti u roku od sat vremena. Pozovite me i testirajte moj odziv!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Izbor najlepših fontana izrađenih u 2016 godini

Fontane za dvorište i održavanje za lep izgled i dug vek

Izrada fontana za dvorište po meri Vašeg budžeta