Sami izradite vašu Feng Shui fontanu

Amfore za izradu fontana


 Naša Umetnička radionica za izradu skulpturnih fontana "Bistrica" sa velikim zadovoljstvom pomaže svima koji su zainteresovani da sami izrade svoju fontanu. Potrebno je malo dobre volje, vremena, talenta da sami izradite Feng Shui fontanu. Materijal koji vam je potreban je vodonepropusna posuda (rezervoar vode) i ja vam predlažem da to bude posuda koja se dodatno može obojiti, npr. akrilnim bojama na vodenoj bazi.  Potrebna vam je jedna manja posuda iz koje će da izvire voda, kao što su amfore sa fotografije, pumpa za fontanu određene jačine, nekoliko kamenčića za dekoraciju i još drugih dodataka po vašem afinitetu, ja predlažem i školjke. Tehnika izrade Feng Shui sobne fontane ima svoja pravila, a prvo i najvažnije je da kapi vode ne lete nemirno van posude fontane. Ovo je važno jer fontana se može postaviti i na veoma skup komad nameštaja i tada vodene kapi mogu napraviti veliku štetu. Na našim internet prezentacijama www.fontana.in.rs i www.dvorista.rs možete videti različite modele feng Shui fontana, i sobnih i dvorišnih, gde možete u vašim razmišljanjim doći do potpuno novog modela fontane. Uz našu pomoć i savete možete napraviti prelepe fontane, ne samo za vas, već i za vaše prijatelje. I zašto da ne, jednog dana se možemo pohvaliti da sam upravo ja zaslužan što sam dobio jaku konkurenciju u vama! 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Izbor najlepših fontana izrađenih u 2016 godini

Fontane za dvorište i održavanje za lep izgled i dug vek

Izrada fontana za dvorište po meri Vašeg budžeta