Kupovina dvorišnih i sobnih fontana preko interneta - rizik ili sigurnost?


Dvorišna fontana Bunar želja
Prodaja putem interneta danas sve više povećava svoj udeo u ukupnoj prodaji iako je naša država i dalje na samom dnu obima ovih transakcija. Prvi i osnovni razlog je nesigurnost ovakve kupovine iz više razloga, i dominantan je sumnja u kvalitet kupljene stvari. Kada sam počeo da izrađujem dvorišne i sobne feng shui i etno fontane različitih veličina susreo sam se sa nekoliko problema koje sam morao da rešim da bi fontana našla put do pravog kupca. Prvi uslov je bio izraditi fontanu od besprekorno kvalitetnog materijala, sve to uklopiti u jednu harmoničnu celinu, testirati njen rad u uslovima gde bi trebala biti postavljena – i na kraju, uspešno je prodati. Ja sam shvatio da kupac moje fontane nije običan kupac. Morao sam da prepoznam profil ličnosti kupca i da mu pomognem u izboru fontane za njegov prostor. Ukoliko se ozbiljno ne bavimo željama kupaca i ne saslušamo ih pažljivo u sadašnjosti i pogotovu budućnosti imaćemo velike probleme kao prodavci, u ovom slučaju fontana. Dvorišne i sobne feng shui i etno fontane koje izrađujemo predstavljene su na našim internet prezentacijama www.fontana.in.rs i www.dvorista.rs u fotografijama, filmovima i tekstualnom opisu. Nekada je i to nedovoljno i tada je potrebno izraditi nov set fotografija, najčešće pojedinih detalja fontana ili nov film o fontani. Kupac fontane mora u potpunosti biti upoznat o svim njenim karakteristikama pre konačne odluke o kupovini.
Rad na izradi fontana naterao me je da uvedem jednu novinu u prodaji što je kod nas prava retkost ali je u uređenim državama pravilo. Uveo sam „određeni rok na zadovoljstvo“. Pokušao sam da se kupci mojih fontana osećaju 100% bezbedni u njihovoj kupovini. Svaki kupac fontane može da je vrati u roku od 15 dana bez ikakvog obrazloženja! Nazad dobija svoj novac ili može odabrati drugi model fontane. Nije mi bilo teško da se odlučim na ovakvu odluku i za mene ona ne predstavlja nikakav rizik. Mogu da se pohvalim da do sada nijedan kupac nije reklamirao kupljenu fontanu – po bilo kom osnovu. Ovom novinom samo potvrđujem moj način rada i kvalitet fontana koje izrađujem i uspeo sam da se kupci zaista osećaju sigurni.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Izbor najlepših fontana izrađenih u 2016 godini

Fontane za dvorište i održavanje za lep izgled i dug vek

Izrada fontana za dvorište po meri Vašeg budžeta